Teekond ettevõtjaks 4#: kas ja milleks visiitkaardid?

Millest Enesearengu Koolitused OÜ logo ja slogan “Julge unistada, oska tegutseda” räägivad?


Esiteks sellest, et meie õnn ja edu on meie endi kätes ja teiseks juhul kui me oskame tegutseda, siis kasvame ise või kasvatame oma (äri)idee imeilusaks taimeks, lilleks või puuks. Valik on meie endi kätes! 😉


Aga nagu ikka eluga, olles piisavalt kannatlik ja pühendunud, siis tulid ka vastused küsimuselele: “Kas ja milleks mulle visiitkaardid?”

  1. Esiteks juhul kui ma kohtun uue kliendiga või koostööpartneriga, siis on oluline iseennast esitleda. Lisaks toetab visiitkaart personaalset lähenemist ja hoolivust. Visiitkaart annab edasi nii telefoni, emaili kui ka kodulehekülje info, millelt edaspidi võib infot lisaks lugeda. Samas minu kogemus ütleb, et igal kohtumisel ei pea visiitkaarte jagama;
  2. Teiseks toetab visiitkaartide jagamine isikliku brändi tuntuse kasvu, juhuks kui selleks on soov olemas. Eriti just siis kui visiitkaardi loomine on hästi läbimõeldud ja eristub teistest visiitkaartidest mida konkurendid pakuvad;
  3. Visiitkaardi jagamine näitab et sa oled kohtumiseks ettevalmistanud ja seega võib visiitkaardi jagamine toetada ka otseselt müüki.

Visiitkaardi tellimisel tekkis väljavalitud koostööpartneriga ka väike erimeelsus. Nimelt kuna visiitkaardi tegemine minu jaoks oli loov protess, kus tellimuse täitmise jooksul soovisin kujundust muuta. Kuid firma, kes visiitkaardi ja logo kujundamise töösse võttis, ei täpsustanud ise üle mis tähendab nende jaoks logo kujundamine. Ehk lõpptulemusel oli koostööpartner pahane et ma palusin paar korda kujundust muuta, mina hämmingus et logo kujundamise käigus selline pahameel üldse tekkis.


Õppetund / soovitus edaspidiseks – täpsusta alati enne töö tellimist üle mida konkreetselt teenus endas sisaldab 😉


Hetkel olen tulemusega rahul. Lasen nii logol kui kujundusel elada “oma elu” ja eks näis äkki tulevikus kui mina ise ettevõtjana kasvan, siis ka jõuab minuni uus nägemus kas ja kuidas seda kujundust või värvilahendust muuta 😉

Aga selle hetkeni …. “Julgen unistada, oskan tegutseda”!!!

P.S. Alates 2018. aasta on kasutusel uus logo.