Postitused

Persoonibränding – omanimelise kodulehe plussid ja miinused

Millist kodulehe aadressi valida? Kodulehe loomisel võib kodulehe aadressi ehk domeeni valik osutuda keeruliseks väljakutseks. Miks…

Pealesunnitud innovatsioon ehk trendid koroonakriisi ärimudelites

Ärikeskkond on muutunud. Ellujäämise eelduseks on kohanemine – valuga või valuta.  Viimastel nädalatel olen osalenud mitmete…

Väärtuspakkumine ja hind

Hind peegeldab toote või teenuse väärtust rahas. Seega on kliendi poolt tajutav väärtus oluliseks osaks ostuotsuse…

5 soovitust kuidas kasvatada müüki küllastunud turul

“Miks toode või teenus ei müü?” küsivad ettevõtjad sageli kas endalt, meeskonnalt või müügikanali esindajalt. Võrreldes…

Teekond ettevõtjaks 25#: eriolukorra 1 kuu ettevõtluskogemus

Möödunud on 1 kuu hetkest, millal kuulutati Eestis välja koroona viirusest tingitud eriolukord. Minu, kui ettevõtluskoolitaja…

Teekond ettevõtjaks 24#: ettevõtja kriisikogemuse õppetunnid 2008-2020

Viimastel aastatel on erinevad majanduseksperdid “flirtinud” teemal “Kas ja millal saabub järgmine kriis?”. Tõenäoliselt ei osanud…

7 põhjust, miks on Eestis hea hakata ettevõtjaks

Ettevõtlusega alustamine võib olla inimese jaoks oluline elumuutus, milleni jõudmine võib võtta aega. Ettevõtjaks kasvamist toetavad…

Vlog “Tasakaal või hoopis mugavustsoon?”

Vlog “Hakkan Ettevõtjaks TV” “Tasakaal või hoopis mugavustsoon?” Alutavad või väikeettevõtjad püüdlevad pidevalt tasakaalu poole. See…

Vlog “Mindfulness ettevõtluses”

Vlog “Hakkan Ettevõtjaks TV” “Mindfulness ettevõtluses” Mindfulness on teadvelolek ja kohalolu käesolevas hetkes. Ettevõtjad teavad, et…

Vlog “Hirm ettevõtluse ees – kuidas toime tulla?”

Vlog “Hakkan Ettevõtjaks TV” “Hirm ettevõtluse ees – kuidas toime tulla?” Hirm ettevõtluse ja muutuste ees…

Isikliku sõiduauto kasutamise hüvitise arvutus ja deklaratsioon (INF 14)

3. veebruaril 2020.a.* on 2019.aasta isikliku sõiduauto, koolituskulude ning tervise edendamise kulude hüvitiste ning antud laenude…

Mugavustsoon vs kasvutsoon

Eesmärgid on ettevõtluses justkui mootoriks, mis sunnivad ettevõtjat liikuma soovitud unistuste suunas. Selleks, et jõuda soovitud…