10 äriideed jõuludeks

Foto: pixabay.com Pühade ja eelkõige jõulude ajal on inimesed valmis kulutama raha rohkem kui tavaliselt. Statistikaameti andmetel  näiteks suurenes jaekaubandusettevõtete ...
Loe Edasi

Toode või teenus. Peamised erinevused ja edutegurid.

Peale äriidee leidmist on oluline see muuta tooteks või teenuseks.  Tooted ja teenused aitavad rahuldada vajadusi, ükskõik siis kas tegu ...
Loe Edasi

Äristrateegia teadlik valik

Foto: pixabay.com Äristrateegia on plaan, mis aitab jõuda soovitud tulemusteni läbi eesmärkideni jõudmise või probleemide lahendamise.  Äriplaanides asub äristrateegia kirjeldus ...
Loe Edasi

5 peamist takistust ettevõtluses

“Rahvusvahelise ettevõtlusuuringu AGER 2018 tulemuste järgi unistab eestlane kasumile orienteeritud suurlinnas tegutsevast ärist, kus tal on palgatud personal ning pakutakse pigem teenuseid kui ...
Loe Edasi

Äriplaani ajalugu – millal ja kellele hakati kirjutama?

Millal ja kellele hakati koostama äriplaane? On arvamus, et äriplaanide koostamise vajalikkus sai alguse 1960-1970-ndatel aastatel. Samal perioodil toimus kultuurirevolutsioon, ...
Loe Edasi

50 levinud viga äriplaanide koostamisel

Äriplaan on kirjalik peegeldus äriideest, unistustest ja mõtetest. Hästikirjutatud äriplaan aitab mõista tegevusvaldkonda, luua seoseid ja näha ka võimalusi. Kirjalikul ...
Loe Edasi

Kuidas leida äriideed?

Iga äri on sündinud ideest või unistusest. Teadlaste hinnangul töötleb inimese aju ööpäevas 50 000 – 80 000 mõtet, mis ...
Loe Edasi

Lühi- ja pikaajalised eesmärgid (sh praktilised näited)

Ettevõtja on isik, kes julgeb seada eesmärke ja oskab neid ka ellu viia. Isiklikus elus seostatakse eesmärkidega sageli just uue-aasta ...
Loe Edasi

Mis on EMTAK kood ja kuidas seda valida?

Ettevõtja teatab äriregistrisse kandmisel kavandatava põhitegevusala (äriseadustik § 4). Foto: pexels.com Tegevusala valimise aluseks on ametlik klassifikaator “Eesti majanduse tegevusalade klassifikaator” ...
Loe Edasi

Ärinime valik

Ärinime valik on väga oluline otsus alustava ettevõtja puhul. Silmas pidades edaspidist müügi- ja turundustegevusi, siis õige ja äritegevusele viitav ärinimi ...
Loe Edasi